GAZİEMİR BELEDİYESİ İLAÇLAMA ÇALIŞMALARINI HIZLANDIRDI

GAZİEMİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
18 Haziran 2026
Gaziemir Belediyesi ilaçlama çalışmalarını yoğun tempoda sürdürüyorGaziemir Belediyesi, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte sivrisinek, karasinek ve haşerelere karşı yürüttüğü ilaçlama çalışmalarını hızlandırdı. İlçe genelinde sürdürülen çalışmalarla, vatandaşların daha sağlıklı ve konforlu bir yaz mevsimi geçirmesi hedefleniyor.

Gaziemir Belediyesi, sivrisinek, karasinek ve haşere popülasyonuna karşı mayıs ayında başlattığı ilaçlama çalışmalarını ilçe genelinde yoğun bir şekilde sürdürüyor. İki ekip tarafından ilçenin 16 mahallesinde periyodik olarak yapılan çalışmalar kapsamında her gün iki mahallede ilaçlama gerçekleştiriliyor. Akşam saatlerinde mahallelerin tüm park, cadde ve sokaklarını dolaşan ekipler, ULV sistemiyle araç üstü ilaçlama uygulaması yaparak sivrisinek ve haşerelere karşı etkin mücadele yürütüyor. Çalışmalarla, sivrisinek popülasyonunun kontrol altına alınması ve vatandaşların daha konforlu bir yaz dönemi geçirmelerini sağlamak hedefleniyor.

Mayıs ayında başlattıkları ilaçlama çalışmalarının düzenli olarak devam ettiğini belirten Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık, “Kentimizin yaşam kalitesini yükseltmek ve vatandaşlarımızın yaz aylarını daha rahat geçirmelerini sağlamak için ilaçlama ekiplerimiz sahada yoğun bir tempoda görev yapıyor. Çalışmalarımız ilçemizin tüm mahallelerinde devam edecek” diye konuştu.
YORUM YAP
BİLİM FESTİVALİNDE ÇELİK KANATLAR GÖSTERİSİ NEFESLERİ KESTİ
KIRSALDAN MERKEZE KOCASİNAN’A DEĞER KATAN YATIRIMLAR
TALAS’TA HAYVAN SEVGİSİNE YOLCULUK
SİVAS'TA YENİLENEBİLİR ENERJİYE DEV KATKI
KARTEPE’DE ULAŞIMA GÜÇLÜ DOKUNUŞ
EYYÜBİYE’NİN YENİ MERKEZİ YÜKSELİYOR
BİLİMFEST AKSARAY BİNLERCE KİŞİYİ TEKNOLOJİ İLE BULUŞTURUYOR
MUĞLA İKİ PROJEYLE AVRUPA SAHNESİNDE
9000 ÖĞRENCİ KARATAY’DA DOĞAYI KEŞFEDEREK MEZUN OLDU
Benzer Haberler
